loading...
همه گریه هامو کردم اشکی هم نمونده واسم
ایمان علیخانی بازدید : 2 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

خدا نشونشو از کی بگیرم

دارم دق میکنم بذار بمیرم

آخه هنوز دلش از جنس سنگه

هنوز دلم واسه دلتنگی تنگه

چطور دلش اومد از پا بیفتم

بهش نازکتر از گل هم نگفتم

باور ندارم منو تنها میذاره

دلم واسش یه ذره شد اما دیگه نیست

لعنت به تو ای دست روزگار

حالا فقط من موندم و این چشمهای خیس

هر چی به من بگی واست همون میشم

فقط یه باره دیگه بیا دستمو بگیر

ای دل صبور و بی کس من

اون دیگه نمیاد پیشت بهونه نگیر

حالا من موندم و همین دوتا چشم گریون

موندم تو این کوچه ها آس و پاس و حیرون

حالا من موندم و تو و شب بی ستاره

من و تو با خاطرهها و اشکهام موندگاره

خدا ازت میخوام یادش نیوفتم

چه حرفهایی که از عشقم شنفتم

خدا اگه نمی شنوه صدامو

بهش بگو دلیل گریه هامو

اونی که گفته بود عاشق ترینه

حتی خیانتش به دل میشینه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من این وبلاگ رو تقدیم میکنم به عاشقان امیدوارم با نظرهای خوشکلتون منو امید به نوشتن در این وبلاگ کنم دوستدار شما ایمان باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 459